هیپوکلسمی نارسایی کلیه چه آن را به این دلیل و نحوه درمان است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هیپوکلسمی نارسایی کلیه چه آن را به این دلیل و نحوه درمان است
هیپوکلسمی نارسایی کلیه به این دلیل چیست و چگونه TratarlaCuál همین دلیل است که هیپوکلسمی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که این بیماری را بدتر می رود، علائم بیشتر و بیشتر شد که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی بهطوریکه هیپوکلسمی به عنوان یکی از علائم زحمت بیمار بیش از حد.

نارسایی کلیوی و هیپوکلسمی

هیپوکلسمی، و یا سطوح پایین کلسیم ممکن است در نتیجه از اختلالات کلیوی مانند نارسایی renal.Por به عنوان مثال، یک بار کلیه ها خود دیگر قادر به اندازه کافی فیلتر زباله، کلسیم اضافی تراوش می کند به orina.Así به جای کلسیم در خون از دست داده باقی می ماند. در نتیجه، شما را تبدیل به کمبود کلسیم است. همچنین، کلیه ها قادر به فعال ویتامین D، با توجه به کتابچه راهنمای مرک.

علائم هیپوکلسمی

همچنین با توجه به دفترچه راهنما مرک، در ابتدا شما ممکن است علائم را تجربه حتی اگر شما از hipocalcemia.Sin اما با اثرات طولانی هیپوکلسمی ممکن است علائمی مانند سوزش زبان، لب ها، انگشتان دست و پا احساس رنج می برند، اسپاسم های عضلانی در گلو و درد عضلات. همچنین شما می توانید سردرگمی و یا از دست دادن حافظه را تجربه کنند.

درمان هیپوکلسمی

معمولا، هیپوکلسمی خود را به جایی که شما تجربه علائم پیشرفت نیست. از آنجا که شما به نارسایی کلیه، دکتر شما معمولا می یابد هیپوکلسمی خود، از طریق تجزیه و تحلیل تشخیص sangre.Tras، شما می توانید از درمان شروع می شود. با نارسایی کلیوی، درمان معمولا شامل دیورتیک های تیازیدی. این کاهش می دهد مقدار کلسیم کلیه اخراج کند.

با این حال، این داروها می تواند تنها نشانه در حالی که برای کاهش، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید به نارسایی کلیوی از آن چینی suelo.Medicina، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند رسیدن به این هدف را درمان کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: